Ceník
Zde naleznete nejčastěji poskytované balíčky mých služeb. V rámci poskytování služeb na míru se lze domluvit i indivuduálně.
Konzultace
- 1 a půl hodiny svatební konzultace
- konzultace je určena pro 2 osoby
- projdeme spolu krok po kroku, co se během svatebního dne děje
- pomůžu vám s harmonogramem na míru
- dostanete od mne tipy na ověřené dodavatele
- poradím vám se stylem svatby
- probereme možnosti výzdoby vaší svatby
- zaměříme se na to, co vás zajímá
- konzultace je individuální, probereme cokoli budete chtít
Koordinace
Je převážně pro ty, kdo mají již svoji svatbu naplánovanou a chtěji jen někoho, kdo se postará o organizační záležitosti v průběhu svatebního dne. Součástí koordinace jsou 2 konzultace před svatbou, kdy projdeme Vaši svatbu od začátku do konce a sestavíme jeho harmonogram.
Protože ke koordinacím přistupuji individuálně mám na výběr ze dvou balíčků:
Koordinace Lite
- příjezd na místo hodinu a půl před obřadem
- rychlé obhlédnutí místa, zda je vše tak jak má být
- pomoc s vítáním hostů
- koordinace obřadu (usazení, nástup budoucích novomanželů, vyzvání ke gratulacím, sestavení uličky a další)
- pomoc fotografovi se skupinovými fotkami
- koordinace přesunu na oběd včetně vybraných a schválených svatebních zvyků a tradicí
- doprava do 100 km v ceně balíčku, nad 100 km 10 kč/ km
Koordinace Full
- příjezd hned ráno
- pomoc s finální úpravou dekorací, svatebního místa, sladkého baru a další
- pomoc s vítáním hostů
- koordinace všech dodavatelů
- koordinace obřadu (usazení, nástup budoucích novomanželů, vyzvání ke gratulacím, sestavení uličky a další)
- pomoc fotografovi se skupinovými fotkami
- koordinace přesunu na oběd včetně vybraných a schválených svatebních zvyků a tradicí
- koordinace hostiny včetně proslovů a hladkého chodu přinášení jídla
- dle domluvy následná pomoc s krájením dortu, házení kytice, prvního tance a doprovodné zábavy pro svatebčany
- asistence svědkům při svatebních hrách
-
po 22.00 hodině účtováno 1000 Kč/ hodina
- doprava do 200 v ceně balíčku, nad 200 km 10 kč/km
Plánování
Plánování celé svatby od A do Z, nebo také “Svatba na klíč”, je převážně určena těm, kteří chtějí ušetřit svůj čas, starosti a peníze. Vaši svatbu si vezmu na starosti jako by byla moje vlastní.
- plánování od začátku až po den D
- neomezená telefonická a emailová konzultace
- stanovení rozpočtu
- sestavení časového harmonogramu celého svatebního dne
- výběr, doporučení a zajištění vhodného místa na obřad a hostinu
- výběr, doporučení a rezervace vybraných dodavatelů (fotograf, kameraman, floristka, dekorace, svatební tiskoviny, kapela či DJ, svatební dort, sweetbar, vizážistka, kadeřnice)
- komunikace s restaurací a hotelem (menu, raut, dohled nad výzdobou svatební tabule, koordinace ubytování svatebčanů)
- návrh a varianty svatební výzdoby včetně květin
- kontrola a následná komunikace s dodavateli
- koordinace celého svatebního dne
- doprava v ceně balíčku
Zásnuby
Už nějakou dobu přemýšlíte, že ji požádáte o ruku? Máte prsten, ale nevíte jak dál? Nejste úplně romantická duše, ale chcete něco jedinečného a originálního? I s tím Vám dokážu pomoct. Zavoláme si, nebo se potkáme někde na kávě, čaji. Probereme Váš vztah, Vaši drahou polovičku a Vaše představy a společně naplánujeme ty jedinečné a nezapomenutelné zásnuby přímo na míru.
Rozlučky se svobodou
Byli jste požádani o svědectví? Nebo jste jen parta kamarádů / kamarádek? Chcete zajistit nezapomenutelnou a jedinečnou rozlučku se svobodou? Tu poslední jízdu před společným, manželským životem? Zavoláme si, nebo se sejdeme osobně. Probereme spolu Vaše představy, prodiskutujeme povahy nevěsty / ženicha a vymyslíme ten nejlepší plán. Díky spolupráci s několika různými dodavateli připravím několik cenových nabídek a pomůžu s ideálním výběrem přímo pro Vás.
Firemní večírky / párty / plesy
Firemní večírky / párty nebo plesy jsou perfektní přiložitostí pro Vaše zaměstnance, aby se lépe poznali mimo pracovní prostředí a návazali tak spolu pevnější a přátelštější vztahy. Zavoláme si nebo se potkáme na osobní schůzce, kde Vám pomůžu s celou přípravou a realizací od začátku až do konce. Každý jeden firemní večírek / párty nebo ples dělám přesně na míru dle Vašich představ a požadavků. Zařídím program od hudby, gastronomického zážitku a doprovodného programu. Navrhnu výběr z široké palety doplňkových atrakcí a workshopů, při kterých se vaši zaměstnanci, nebo firemní partneři rozhodně nebudou nudit.
A co přesně zvládnu?
- výběr vhodného téma
- zajistím grafickou úpravu pozvánek
- proberme možnosi originálních dárků pro Vaše zaměstnance nebo firemní partnery
- navrhnu dresscode
- zajistím rekvizity a výzdobu prostor
- zajistím hudbu a případnou video produkci
- probereme možnosti cateringu
- a další dle individuální domluvy
Cena za tento balíček je individuální a odvíjí se od poskytnutých služeb. Pro více informací mi, prosím, napište nebo zavolejte.